tisdag 24 februari 2009

Ibland......

önskar jag att struntade i alla tråkiga "måsten" på kvällarna och istället ägnade mig mer åt min blogg. Det är verkligen roligt!!!!!
Men, men 1:a mars har jag lovat mig själv att "ta tag" i vissa saker, kan väl avslöja att det mest handlar om vikt och motion (vilken överraskning) men även om bloggen och vissa ej färdigställda projekt här hemma. Så några dagar kvar till att ägna sig åt mental förberedelse, och vad kan inte passa bättre än en barn-fri weekend i Göteborg, yes!!!! äntligen!!!!!

Ibland... så blir det alldeles tyst i ett hus som vanligen fylls av liv från 3 busungar (ja, i alla fall 2, den 3:e börjar bli stor nu...), så hände härom dagen och direkt så anar man att ngt är på lur. Den här gången fann jag Britta i Ebbas rum, där hade hon bäddat ner alla sina dockor och någon enstaka nalle, och satt där tyst och tittade på dem. -Shhhhhh säger hon jag stormar in och undrar vad som är i görningen -De sover snart.
Underbara unge!

Igår kväll såg jag fram emot att kolla i nya H&M Home katalogen, blev lite besviken. Har lagt den i tidningsstället där den får ligga till sig ett par dar, så ska jag kolla i den igen. Hoppas den är lite roligare då, eller vad tyckte ni om den?

Japp, då får vi hoppas att det blir lite mer fart på den här bloggen.
Go´ kväll.

1 kommentar:

  1. Åh, goding-unge! =)

    Nee, gillade inte heller hm-home... tyvärr...

    SvaraRadera