onsdag 4 mars 2009

Snyggt i fönstret

Först vill jag berätta att pistvakt-helgen var precis så rolig och galen som jag hade hoppats på. En bamse-kram till S o M för mycket trevligt sällskap, det gav mersmak.......

Så här snygga plissér gör vi på mitt jobb, just den här har precis hamnat i vårt vardagsrum.

Den här veckan har hittills varit en kanon vecka, vad det är härligt att känna så, undrar om våren lurar bakom knuten? Alla har varit glada o possitiva på jobbet efter en lyckad kundträff i fredags, jag har tränat (lite), har fixat en del tråkiga måste-göromål här hemma, barnen har varit på roliga aktiviteter (t o m vårspaningen i skolan idag var rolig enl Olle, så skönt...)
Imorgon bitti ska vi hämta sko-inlägg till Olle på ortopedverksta´n på KSS, har hört att de ska vara så duktiga så det ska oxå bli roligt.

Hej alla, och hoppas ni med haft en bra vecka så långt!

1 kommentar:

  1. Haha, vad roligt med S & M... får mig att tänka på nåt helt annat! Hahahaha!

    Snyggt i fönstren - ooo jaa!

    HÄRLIG HELG - OOO JAAA! Det gör vi om! KRAAAM

    SvaraRadera